Δυνατότητα κράτησης δωματίων μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν να προσφέρουν πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων, που εκμεταλλεύονται τη δημοτικότητα του Facebook και των εφαρμογών «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, για να προσελκύσουν ταξιδιώτες που επέλεγαν ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.
Ο αντιπρόεδρος υπηρεσιών Διαδικτύου της αλυσίδας Starwood Hotels Ντέιβιντ Γκόντσμαν λέει ότι η σελίδα της εταιρίας στο Facebook αποτελεί τρόπο επέκτασης της σχέσης του ξενοδοχείου με τους πελάτες του. Από τη μεριά του, ο εκπρόσωπος της Σχολής Ξενοδοχειακών Επαγγελμάτων του Πανεπιστημίου Κορνέλ, Γκλεν Ουίτιαμ, εκτιμά ότι οι ιστοσελίδες αυτές επιτρέπουν στον πελάτη να επιλέξει το είδος μαξιλαριού που προτιμά, τί ποτά θέλει να βρει στο mini-bar ή τον τύπο δωματίου που επιθυμεί.
Η αλυσίδα Trump Hotel Collection προσφέρει δυνατότητα κρατήσεων μέσω Facebook στους πελάτες της εδώ και έξι μήνες. Η επικεφαλής της αλυσίδας Ιβάνκα Τραμπ λέει ότι η εταιρία εξασφαλίζει σημαντικά οφέλη χάρη στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. «Όταν δημοσιεύω στο Twitter τη νέα προσφορά των ξενοδοχείων μας, ξέρω ότι ένα εκατομμύριο άνθρωποι θα τη δουν», λέει η κ. Τραμπ.
Η εκπρόσωπος της εταιρίας Facebook Τζίλιαν Κάρολ, λέει ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί φυσικό εταίρο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. «Τα ταξίδια είναι μία κατ’εξοχήν κοινωνική διαδικασία», λέει η κ. Κάρολ. Εκτός από τη δυνατότητα πραγματοποίησης κρατήσεων, ορισμένες ταξιδιωτικές εταιρίες αξιοποιούν το Facebook για να απαντούν στα παράπονα των πελατών τους, να ειδοποιούν τους ταξιδιώτες για σχόλια που δημοσιεύουν φίλοι τους ή άλλοι πελάτες και να πραγματοποιούν διαγωνισμούς με έπαθλα ταξιδιωτικές προσφορές.
Σε μία προσπάθεια να βοηθήσει τις εταιρίες να βελτιώσουν τις σελίδες τους στο Facebook, η εταιρία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, προσφέρει αναλυτικές μελέτες των χρηστών της ιστοσελίδας, πραγματικές έρευνες αγοράς, κατάλληλες για βελτίωση και εξειδίκευση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Τα ξενοδοχεία πειραματίζονται με διάφορους τρόπους στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες της αλυσίδας Hyatt μπορούν να ολοκληρώσουν το check in, αλλά και να εγκαταλείψουν τα δωμάτια στο τέλος της διαμονής τους, μόνο με το έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο. Από τη μεριά της, η αλυσίδα Hilton Worldwide εκτιμά ότι 615.000 πελάτες της έχουν κατεβάσει την εφαρμογή της εταιρίας για κινητά τηλέφωνα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση κρατήσεων, αλλά και την παραγγελία ειδικών γευμάτων.
www.kathimerini.gr με στοιχεία από The New York Times
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_20/04/2011_388312
Ο αντιπρόεδρος υπηρεσιών Διαδικτύου της αλυσίδας Starwood Hotels Ντέιβιντ Γκόντσμαν λέει ότι η σελίδα της εταιρίας στο Facebook αποτελεί τρόπο επέκτασης της σχέσης του ξενοδοχείου με τους πελάτες του. Από τη μεριά του, ο εκπρόσωπος της Σχολής Ξενοδοχειακών Επαγγελμάτων του Πανεπιστημίου Κορνέλ, Γκλεν Ουίτιαμ, εκτιμά ότι οι ιστοσελίδες αυτές επιτρέπουν στον πελάτη να επιλέξει το είδος μαξιλαριού που προτιμά, τί ποτά θέλει να βρει στο mini-bar ή τον τύπο δωματίου που επιθυμεί.
Η αλυσίδα Trump Hotel Collection προσφέρει δυνατότητα κρατήσεων μέσω Facebook στους πελάτες της εδώ και έξι μήνες. Η επικεφαλής της αλυσίδας Ιβάνκα Τραμπ λέει ότι η εταιρία εξασφαλίζει σημαντικά οφέλη χάρη στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. «Όταν δημοσιεύω στο Twitter τη νέα προσφορά των ξενοδοχείων μας, ξέρω ότι ένα εκατομμύριο άνθρωποι θα τη δουν», λέει η κ. Τραμπ.
Η εκπρόσωπος της εταιρίας Facebook Τζίλιαν Κάρολ, λέει ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί φυσικό εταίρο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. «Τα ταξίδια είναι μία κατ’εξοχήν κοινωνική διαδικασία», λέει η κ. Κάρολ. Εκτός από τη δυνατότητα πραγματοποίησης κρατήσεων, ορισμένες ταξιδιωτικές εταιρίες αξιοποιούν το Facebook για να απαντούν στα παράπονα των πελατών τους, να ειδοποιούν τους ταξιδιώτες για σχόλια που δημοσιεύουν φίλοι τους ή άλλοι πελάτες και να πραγματοποιούν διαγωνισμούς με έπαθλα ταξιδιωτικές προσφορές.
Σε μία προσπάθεια να βοηθήσει τις εταιρίες να βελτιώσουν τις σελίδες τους στο Facebook, η εταιρία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, προσφέρει αναλυτικές μελέτες των χρηστών της ιστοσελίδας, πραγματικές έρευνες αγοράς, κατάλληλες για βελτίωση και εξειδίκευση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Τα ξενοδοχεία πειραματίζονται με διάφορους τρόπους στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες της αλυσίδας Hyatt μπορούν να ολοκληρώσουν το check in, αλλά και να εγκαταλείψουν τα δωμάτια στο τέλος της διαμονής τους, μόνο με το έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο. Από τη μεριά της, η αλυσίδα Hilton Worldwide εκτιμά ότι 615.000 πελάτες της έχουν κατεβάσει την εφαρμογή της εταιρίας για κινητά τηλέφωνα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση κρατήσεων, αλλά και την παραγγελία ειδικών γευμάτων.
www.kathimerini.gr με στοιχεία από The New York Times
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_20/04/2011_388312
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου