Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Download Windows Movie Maker 2012 (offline installer) Greek Language - Windows Movie Maker 2012 στα Ελληνικά

Φίλες και φίλοι,
Μπορείτε να κατεβάσετε το Windows Movie Maker 2012 από τους πιο κάτω συνδέσμους:

Ελληνική έκδοση του προγράμματος ( κλικ εδώ )
( Την εγκατέστησα κι εγώ στον υπολογιστή μου και δουλεύει μια χαρά)

Αγγλική έκδοση του προγράμματος ( κλικ εδώ )

Με την ευκαιρία αυτή θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην http://winaero.com/  (http://winaero.com/blog/get-windows-essentials-offline-installers-before-removes-them/) που μου έδωσε την ευκαιρία να εγκαταστήσω το Windows Movie Maker 2012 στον υπολογιστή μου (λειτουργικό σύστημα windows 10) εφόσον η Microsoft δε δίνει κανένα σύνδεσμο πλέον για να το κατεβάσουμε (Windows Essentials 2012 suite reached end of support on January 10, 2017. It is no longer available for download ).

Πάμπος Μιχαήλ



35 σχόλια:

  1. δυστυχώς δεν λειτουργεί το λινκ επίσης έχω φάει τον κόσμο να βρω την Ελληνική έκδοση αλλά τίποτα μήπως θα μπορούσες να το ανεβάσεις κάπου να το κατεβάσουμε όσοι δεν προλάβαμε θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Τάσο Δημητριάδη. Μόλις πριν λίγο είδα το σχόλιο σας, απολογούμαι. Σας παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο prosopikiapopsi@gmail.com για να σας βοηθήσω σε αυτό που μου γράφετε.
      Με εκτίμηση,
      Πάμπος Μιχαήλ

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι φοβερός! δε μπορούσα να βρω το ελληνικό πουθενά! Δουλεύει άψογα, να σαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυχαριστώ πολύ για το Ελληνικό M/M & για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες !!!🤩🤩🤩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ... ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Windows Movie Maker kyrtatas_dimitris@hotmail.com

      Διαγραφή
    2. Κύριε Πάμπο θα βοηθήσετε και μένα να μου στείλετε το Ελληνικό Windows Movie Maker annavrantza610@gmail.com?...Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
  6. ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και εγώ.. Δεν το έβρισκα πουθενά αλλού το λινκ για το ελληνικό essentials. Νασαι καλά φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνάδελφε ,ευχαριστούμε για την ευχάριστη έκπληξη της λειτουργίας του αγαπημένου μας Movie Maker!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σας. Θα μπορούσατε να στείλετε και σε εμένα το Ελληνικό movie maker; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια :) apostolis.giannis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σας. σας είναι εύκολο να στείλετε και σε εμένα το Ελληνικό movie maker; δεν μπορω να το βρω.....ευχαριστώ πολύ. (spika_15@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν ειναι δυνατον σας παρακαλω στειλτε μου και μενα το movie maker στα ελληνικα γιατι ενω το ειχα καποιος λαθος χειρισμος το εσβησε ευχαριστω και περιμενω απαντηση σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ που, μέσα από το Ιστολόγιό σας, μου παρέχετε τη δυνατότητα λήψης του Windows live Essentials και μάλιστα και στα Ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ να είστε καλά! Μας λύσατε τα χέρια. Δεν το βρίσκαμε πουθενά στην έκδοση αυτή μόνο σε μία παλαιότερη. Πολύτιμη η βοήθεια σας εδώ στο site σας! Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγω το θελω στα Ελληνικα, μπορει καποιος να μου το στειλει; ευχαριστω εκ των προτερων ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τον σύνδεσμο:
      https://drive.google.com/file/d/0B8my40XpwGaiZjZFb2pXSFBXSTA/view?usp=drivesdk

      Διαγραφή
  17. Κύριε Πάμπο...θα σας ήταν εύκολο να μου στείλετε κι εμένα το movie maker στα Ελληνικά...!!...? e-mail μου : rider186@gmail.com Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχω τα windows 8.1 λειτουργεί σε αυτά τα windows to movie maker στα ελληνικά;
    το email μου είναι matina9pag@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας,
      Ο σύνδεσμος για να κατεβάσετε τον εγκαταστάτη του προγράμματος είναι ο πιο κάτω:
      https://drive.google.com/file/d/0B8my40XpwGaiZjZFb2pXSFBXSTA/view?usp=drivesdk

      Διαγραφή
  19. Κύριε Μιχάλη σας ευχαριστώ πολύ για την αποστολή....!!!! Είμαι ευγνώμων...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου κυριε Μιχαλη.μπορειτε να μου στειλετε το movie maker ελληνικη εκδοση στο email john_xristoforidis&yahoo.gr.ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου κυριε Παμπο.μπορειτε να μου στειλετε το movie maker ελληνικη εκδοση στο email john_xristoforidis&yahoo.gr ευχαριστω πολυ.Γιαννης απο θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρετε, νομίζω πως ίσως βρήκατε τον μπελά σας..Θα ήθελα και εγώ να σας παρακαλέσω να μου στείλετε εάν μπορείτε την ελληνική έκδοση του movie maker στο julie.balafa@γmail.com
    Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελληνική έκδοση του πογράμματος: https://drive.google.com/file/d/0B8my40XpwGaiZjZFb2pXSFBXSTA/view
      Αγγλική έκδοση του προγράμματος: https://drive.google.com/file/d/0B8my40XpwGaiTExiUm8yVHJ4M1k/view

      Διαγραφή
  23. Δυστυχως δεν μπορω να εγκαταστησω το movie maker ουτε στα ελληνικα ουτε στα αγγλικα μου βγαζει erro.Aν μπορειτε να καντε κατι σας ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ότι θα εβρισκα και το ελληνικό Essentials το 2021!!!! τέλειο!!! ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή